strategico.uam@gmail.com
+380 50 312 1208
+380 63 776 7766

УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ

Рівненська обласна організація

STRATEGICO: Стратегічні комунікації

Як громаді створити свій бренд і монетизувати свої переваги?

Як громаді створити свій бренд і монетизувати свої переваги?

Як громаді створити свій бренд і монетизувати свої переваги?

22 жовтня у Рівненському Центрі розвитку місцевого самоврядування відбувся тренінг "Маркетинг територій та брендування ОТГ". Власним досвідом з учасниками тренінгу поділився віце-президент Української Асоціації Маркетингу Олександр Гладунов.

Для представників громад області радники ЦРМС Тарас Микитин та Василь Туз 22 жовтня провели тренінг з брендування територій.

"Тренінг провели на прохання самих громад. Він мав на меті допомогти їм оволодіти цим непростим, але ефективним для залучення коштів, інструментом. Як правильно оцінити привабливість своїх громад, територій, як вибрати те, що може мати достойну туристичну цінність та показати ту "принаду ОТГ" у найкращому світлі? Як подати це все стисло в осмисленому виді, конкретним слоганом чи знаком? Зрештою, кому громади можуть бути цікавими при всіх своїх проблемах та скромних досягненнях?.. Одноденний формат не дозволяв розробити практичні рекомендації для всіх чи більшості громад, але суть подальшої роботи стала зрозумілою усім", - відзначив радник з питань комунікації Рівненського ЦРМС Василь Туз.

Під час події своїм досвідом з брендування територій з учасниками поділився віце-президент УАМ Олександр Гладунов (на фото). Він, зокрема, розповів присутнім, з чого почати в розробці бренду та як почати просувати громаду.

"Українська Асоціація Маркетингу допомагає у розробці брендів – і для компаній, і для територій – вже близько 20-ти років. Найбільш яскравими, до слова, є розповіді – легенди саме для територій. Наприклад, "Оноре де Бальзак і Дубно", яку, вважаю, успішно втілив в життя деякий час тому… Останнім часом разом з командою працюємо, крім інших проектів, також над проектом "Рівненський міжнародний кінофестиваль Місто Мрії". В області він відбувся місяць тому вже втретє і став інструментом для просування Рівного та області в усьому світі. Адже про фестиваль дізнаються і на фестиваль приїжджають учасники не лише з України. Цю масштабну подію уже відвідали режисери й гості з Польщі, Чехії, Франції, Німеччини, Швейцарії, Швеції, Туреччини, Канади, Ірану, Грузії… Всі вони залишилися раді особистому знайомству з Рівним, це чудовий інструмент для просування міста", - розповів Олександр Гладунов.

Окремі ОТГ власними силами вже деякий час намагаються створити свій бренд. Наприклад, представники Козинської ОТГ розповіли про свій перший тренінг для активістів на тему: що буде нашим брендом?

Проектний менеджер Козинської ОТГ Наталя Петручек: "Простіше було б, якби мова йшла лише про Козин – центр громади, але ми хочемо зробити брендування усієї ОТГ, яка складається з багатьох сіл, і кожне зі своїми історіями, традиціями, людьми і символами. Мусимо це все опрацювати, об’єднати і видати щось таке, що дасть нашій громаді бути привабливою для інвесторів та туристів. Розуміємо, що тільки розпочали цей, як виявляється не простий шлях".

Історії відомих світових та вітчизняних прикладів і перетворень допоможуть громадам перетворити свої переваги на конкретні фінансові показники. Кожна ОТГ вже по-своєму унікальна. Тепер треба цю унікальність виокремити й розвинути. Це не прийде, напевно, вже завтра, бо на все потрібен час. Але рухатися у цьому напрямку потрібно.

ФОТОГАЛЕРЕЯ ПОДІЇ - ТУТ