strategico.uam@gmail.com
+380 50 312 1208
+380 63 776 7766

УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ

Рівненська обласна організація

STRATEGICO: Стратегічні комунікації

Вітаємо Вас на нашому сайті!

Якщо Ви зайшли на цю сторінку, отже, захотіли дізнатися більше про Українську Асоціацію Маркетингу й Аналітичну групу "Стратегіко".

А чи відомо Вам, що найкраще про людей і підприємства говорять:

1) вони самі

2) їхні справи

3) інші люди

І, звісно, акаунти в соцмережах :)

Щоб дізнатися більше про учасників Рівненської обласної організації ГО УАМ та про "Стратегіко" – зробіть скрол мишею нижче та прогляньте довідку.

Дізнайтеся більше про наші проекти.

Якщо Вас цікавлять дослідження (маркетингові дослідження, соціологічні опитування) – просто зателефонуйте: +38050 3121208 чи залиште листа на мейлі strategico.uam@gmail.com.

 

Аналітична група "Стратегіко" ("Стратегічні комунікації") створена в 2013 році. До складу групи увійшли Рівненська обласна організація ГО Українська Асоціація Маркетингу, "Рекламно-консалтингова агенція "Бюро МарТ", "Телерадіокомпанія "Ритм", Агентство з розвитку підприємництва, індивідуальні підприємці.

Нам відомо, що якісно побудовані комунікації є основою будь-якої успішної стратегії бізнес-структури, політичної партії, громадського об'єднання, територіальної громади та держави в цілому. Налагодити комунікації з бізнес-партнерами, замовниками, клієнтами, постачальниками, інвесторами, персоналом компанії, державними органами, ЗМІ, конкурентами, виборцями і народними обранцями – в цьому і полягає мистецтво бізнесу та політики.

Аналіз зовнішнього середовища є невід'ємною частиною комунікацій. Аналітика – це комунікації зі зворотним зв'язком: перед тим як направити повідомлення й дії в світ, необхідно якомога більше дізнатися про нього. Тому якісний аналіз і якісні комунікації – це ті сфери суспільного життя, в яких ми готові надати професійну допомогу усім зацікавленим. Розвиток – це безперервне навчання, тому освітні проекти теж є важливою складовою нашої діяльності.

 

Провідні експерти, аналітики та тренери аналітичної групи "Стратегіко":

 

Олександр Гладунов, віце-президент Української Асоціації Маркетингу Вища технічна та вища економічна освіта, вивчав управління бізнесом і соціологію в Міжнародній бізнес-школі Стокгольмського університету, Вищій школі соціології НАН України. Сертифікат бізнес-тренера Нідерландської асоціації маркетингу. Провів близько 100 відкритих і корпоративних тренінгів. Автор понад 25-ти наукових робіт з маркетингу та менеджменту. Книги «Корпоративний менеджмент» і «Маркетинг» рекомендовані Міносвіти України як навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей. Досвід аналітика і консультанта з політичного маркетингу, керівника громадської організації. Обіймав посади директора відділу маркетингу провідних українських промислових і аграрних підприємств. Брав участь у проектах реструктуризації холдингів, залучення іноземних інвестицій, розміщення цінних паперів на міжнародних фондових біржах. Досвід роботи з міжнародними донорськими організаціями, інвестиційними банками і фондами. Основні компетенції: інвестиційна діяльність та оптимізація бізнесу, стратегічне управління, маркетинг, брендинг, управління продажами, PR-комунікації, соціологія та дослідження. 

 

Віктор Голуб, бізнес-тренер, член Української Асоціації Маркетингу Вища технічна, педагогічна й економічна освіта. Брав участь в навчальній програмі Ягеллонського університету (Краків, Польща), має сертифікат бізнес-тренера Нідерландської асоціації маркетингу. Провів більше 300 відкритих і корпоративних тренінгів. Автор 14-ти наукових, науково-методичних робіт з менеджменту, маркетингу та розвитку підприємництва. Досвід роботи директора з персоналу та керівника бізнес-організацій. Двадцятирічний досвід викладача і тренера: економічні й маркетингові дисципліни, навчання підприємців. Протягом тривалого часу працював начальником обласного управління Рівненської обласної державної адміністрації, заступником директора Рівненського регіонального бізнес-центру. Основні компетенції: бізнес-освіта, управління персоналом, маркетингові комунікації, реклама і СRM, бізнес-планування, менеджмент виборчої кампанії, техніки продажів і комунікацій, управління продажами. 

 

Мар'яна Мальчик, завідувач кафедрою маркетингу Національного університету водного господарства та природокористування (Рівне), доктор економічних наук, професор Докторську дисертацію захистила в 2011 році за спеціальністю "Економіка і управління підприємством". Трьома роками пізніше Мар'яні Мальчик присвоєно вчене звання професор кафедри маркетингу рішенням атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України. Досвід викладацької діяльності: Міжнародний економіко-гуманітарний університет ім. Академіка С. Дем'янчука, Дубенська філія Відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна", Національний університет водного господарства та природокористування. Під її керівництвом студенти завойовують призові місця на Всеукраїнській олімпіаді з маркетингу, беруть участь у всеукраїнських та міжнародних студентських конференціях. Автор близько 140 наукових робіт, двох монографій, п’яти колективних монографій, трьох науково-методичних посібників, два з яких рекомендовані Міністерством освіти і науки України. Академік Академії економічних наук України. Член Вищої ради Всеукраїнської спілки вчених економістів. Член спеціалізованої вченої ради із захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук. Член журі всеукраїнських, обласних наукових конкурсів, учнівських науково-дослідницьких робіт Малої академії наук України. Нагороджена знаком "Відмінник освіти України". Інтереси: проблеми теорії і практики маркетингу, методологія управління конкурентоспроможністю суб'єкта господарювання, питання фінансової політики, статистики та аналізу.