strategico.uam@gmail.com
+380 50 312 1208
+380 63 776 7766
“Партизанський маркетинг у соціальних мережах. Інструкція з експлуатації для SMM-менеджера” - ця книга Сергія Щербакова була презентована в СумДУ, повідомляє Український Авторський Портал.
17 січня книгу для маркетологів презентував Сергій Щербаков у присутності викладачів, студентів Сумського державного університету та бажаючих відвідати презентацію.
Як зазначив автор, книга є настільним посібником та інструкцією для фахівців сфери маркетингу соціальних медіа — менеджерів, керівників, фрілансерів — всіх, хто розвиває бізнес у соцмережах і в Інтернеті загалом. “Партизанський маркетинг у соціальних мережах. Інструкція з експлуатації для SMM-менеджера” є першою книгою Сергія, і, як він розповів, ідея її написання виникла, коли було набуто безцінний досвід у співпраці з клієнтами бізнес-сектору.
Сергій Щербаков більше двох років тісно співпрацює з науково-методичним бізнес-центром, що діє на базі кафедри економіки та бізнес-адміністрування СумДУ. За цей час провів в університеті 15 заходів з маркетингу – тренінгів, зустрічей, майстер-класів для студентів, підприємців, громадських діячів.