strategico.uam@gmail.com
+380 50 312 1208
+380 63 776 7766

УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ

Рівненська обласна організація

STRATEGICO: Стратегічні комунікації

99% виконавців не працюватимуть з таким замовником!

99% виконавців не працюватимуть з таким замовником!

99% виконавців не працюватимуть з таким замовником!

Багатьом виконавцям (чи постачальникам товарів або послуг) відомо, що є особлива категорія клієнтів, які прагнуть випити всі соки з виконавця. Слава Богу, таких на ринку дуже мало. Це такі замовники-"вбивці". Вбивають проекти і нерви виконавців.

Отже, жоден виконавець, якщо він, звичайно, не мазохіст або йому терміново не потрібні гроші, не співпрацюватиме з ось таким клієнтом:

  1. Дуже нервовий

Погодьтеся, дуже складно спілкуватися з замовником, який при зустрічі або під час дзвінка в процесі розмови починає, наприклад, репетувати. Таке спілкування, як правило, довго не триває. Всі ми – люди, і нерви у виконавців не залізні. В нервовій обстановці довго ніхто не працюватиме.

  1. Все знає краще, ніж виконавець

У такому разі, ризикніть – запитайте: "Якщо Ви самі все краще за мене знаєте, тоді навіщо я Вам?".

  1. Коли погрожує виконавцю

Особливо цим грішать держзамовники. Вони часом зловживають погрозами, наприклад, візитом податкової інспекції та закриттям підприємства виконавця, ставлячи умову, приміром, відмовитися від контракту.

  1. Коли хоче платити тільки за % від продажів

При цьому не важливо, замовляє він сайт чи рекламу. Нерідко такий клієнт не хоче чесно показувати свої продажі.

  1. Коли нічого не хоче робити

Зате вірить в те, що виконавець читає його думки, і, взагалі, володіє якимось сакральним знанням про те, як зробити так, щоб сайт "приводив" клієнтів, а бізнес ріс і розвивався.

  1. Коли відмовляється платити

Мало хто з виконавців погодиться працювати без передоплати (мова не про фрілансерів). Також мало кому з виконавців сподобається, якщо замовник не оплатить ті чи інші виконані роботи. На жаль, таке трапляється.

  1. Якщо у нього геть інший менталітет

Є виконавці, які принципово не працюють з замовниками, якщо їхні менталітети, так би мовити, на різних полюсах. Так, їм складно пристосуватися. Звичайно, не заперечуватимемо, що є й успішні випадки співпраці з такими замовниками. Все залежить від конкретного випадку.

  1. Коли хоче в N разів більше за ті самі гроші

Особливо це стосується сфери розробки сайтів. Щойно замовник починає хотіти від виконавця в рази більше від обумовленого в договорі, свідомо чи підсвідомо виконавець прагне позбутися такого замовника.

  1. Якщо взагалі не знає, чого хоче

Це найгірше. Тому що догодити такому практично неможливо. А ось нажити собі головний біль – це для виконавця більше ніж реально.

Підсумок:

Практичне завдання для замовника :) Придивіться до себе (тільки чесно). Якщо Ви знайшли риси в собі, схожі на описані вище, то корегуйте свою поведінку. Інакше ризикуєте втратити час і гроші в "боях" з виконавцями.

Фото: checkinjakarta.id