strategico.uam@gmail.com
+380 50 312 1208
+380 63 776 7766
Багатьом виконавцям (чи постачальникам товарів або послуг) відомо, що є особлива категорія клієнтів, які прагнуть випити всі соки з виконавця. Слава Богу, таких на ринку дуже мало. Це такі замовники-"вбивці". Вбивають проекти і нерви виконавців.
Отже, жоден виконавець, якщо він, звичайно, не мазохіст або йому терміново не потрібні гроші, не співпрацюватиме з ось таким клієнтом:
Погодьтеся, дуже складно спілкуватися з замовником, який при зустрічі або під час дзвінка в процесі розмови починає, наприклад, репетувати. Таке спілкування, як правило, довго не триває. Всі ми – люди, і нерви у виконавців не залізні. В нервовій обстановці довго ніхто не працюватиме.
У такому разі, ризикніть – запитайте: "Якщо Ви самі все краще за мене знаєте, тоді навіщо я Вам?".
Особливо цим грішать держзамовники. Вони часом зловживають погрозами, наприклад, візитом податкової інспекції та закриттям підприємства виконавця, ставлячи умову, приміром, відмовитися від контракту.
При цьому не важливо, замовляє він сайт чи рекламу. Нерідко такий клієнт не хоче чесно показувати свої продажі.
Зате вірить в те, що виконавець читає його думки, і, взагалі, володіє якимось сакральним знанням про те, як зробити так, щоб сайт "приводив" клієнтів, а бізнес ріс і розвивався.
Мало хто з виконавців погодиться працювати без передоплати (мова не про фрілансерів). Також мало кому з виконавців сподобається, якщо замовник не оплатить ті чи інші виконані роботи. На жаль, таке трапляється.
Є виконавці, які принципово не працюють з замовниками, якщо їхні менталітети, так би мовити, на різних полюсах. Так, їм складно пристосуватися. Звичайно, не заперечуватимемо, що є й успішні випадки співпраці з такими замовниками. Все залежить від конкретного випадку.
Особливо це стосується сфери розробки сайтів. Щойно замовник починає хотіти від виконавця в рази більше від обумовленого в договорі, свідомо чи підсвідомо виконавець прагне позбутися такого замовника.
Це найгірше. Тому що догодити такому практично неможливо. А ось нажити собі головний біль – це для виконавця більше ніж реально.
Підсумок:
Практичне завдання для замовника :) Придивіться до себе (тільки чесно). Якщо Ви знайшли риси в собі, схожі на описані вище, то корегуйте свою поведінку. Інакше ризикуєте втратити час і гроші в "боях" з виконавцями.
Фото: checkinjakarta.id