strategico.uam@gmail.com
+380 50 312 1208
+380 63 776 7766

УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ

Рівненська обласна організація

STRATEGICO: Стратегічні комунікації

Круглий стіл для представників рекламної галузі відбувся у Рівному

Круглий стіл для представників рекламної галузі відбувся у Рівному

Круглий стіл для представників рекламної галузі відбувся у Рівному

У середу, 27 серпня, у Рівному обговорювали сучасні проблеми в рекламно-інформаційному просторі Рівненщини та всієї України. Круглий стіл "Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі" відбувся за участю місцевих рекламістів, громадських активістів, видавців, представників рівненських онлайн-видань, науковців і студентства.

У засіданні круглого столу взяла участь генеральний директор Всеукраїнської громадської організації "Українська Асоціація Маркетингу" Ірина Лилик (м. Київ).

У своєму виступі пані Лилик розповіла про успішні приклади боротьби з дискримінаційною рекламою на українському інформаційному просторі, зокрема, в діяльності Індустріального гендерного комітету з реклами. ІГКР діє на базі Української Асоціації Маркетингу, в тому числі регіональні представництва по Україні. До слова, в Рівненській області з питань дискримінаційної реклами (мається на увазі дискримінація в будь-яких проявах)  можна звертатися в Індустріальний гендерний комітет з реклами на базі Рівненської обласної організації ВГО "Українська Асоціація Маркетингу" (м. Рівне, вул.. Шкільна, 2, другий поверх), керівник – Олександр Гладунов.  

Робота Індустріального гендерного комітету з реклами полягає в контролі за дотриманням рекламодавцями законів, і в тому числі – законів моралі. Генеральний директор УАМ Ірина Лилик розповіла присутнім, що ІГКР отримує письмові скарги від мешканців різних міст України на зовнішню рекламу, яка є відверто дискримінаційною. Індустріальний гендерний комітет розглядає письмову скаргу, приймає рішення про те, чи є в згаданій у скарзі рекламі ознаки дискримінації, і робить офіційний висновок. Якщо рекламу визнано дискримінаційною, то ІГКР направляє листа рекламодавцю з проханням зняти таку рекламу з носія (наприклад, з білборда).

Ірина Лилик підтвердила успішність і впливовість таких листів на українських рекламодавців, які, зрештою, припиняли подібну рекламу.

Проблему дискримінації за ознакою статі та її присутність у сучасній рекламі порушила у своєму виступі голова правління Центру підтримки громадських ініціатив "Чайка" Лариса Гунько. Дуже корисними були презентації юриста громадської приймальні Української Гельсінської спілки з прав людини у м. Рівне Марії Цип’ящук і кандидата економічних наук, старшого викладача кафедри маркетингу НУВГП Оксани Мартинюк, яка розповіла про захист прав споживачів в контексті рекламно-інформаційної діяльності та покарання несумлінних рекламодавців, що вимірюються мільйонами гривень.

Організаторами круглого столу "Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі" виступили представництво Фонду ім.. Фрідріха Еберта в Україні, РОО ВГО "Українська Асоціація Маркетингу", Аналітична група "Стратегіко". Дякуємо партнерам заходу: ТРК "Ритм" і Національному університету водного господарства та природокористування.