strategico.uam@gmail.com
+380 50 312 1208
+380 63 776 7766

УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ

Рівненська обласна організація

STRATEGICO: Стратегічні комунікації

Борітеся – поборете… Нотатник маркетолога. Антикризовий маркетинг

Борітеся – поборете… Нотатник маркетолога. Антикризовий маркетинг

Борітеся – поборете… Нотатник маркетолога. Антикризовий маркетинг

Потенційні небезпеки:

недооцінка чи переоцінка масштабу проблем;

неготовність до швидкої зміни ситуації;

недостатнє підвищення ефективності або шкода в довгостроковій перспективі;

недооцінка можливостей, що з’явилися, неготовність до майбутнього зростання ринку.

Клієнти витрачають менше. Справді, найчастіше доходи населення не скорочуються, просто в кризовий період покупці намагаються не смітити грошима. Проте бувають винятки (наприклад, масове скорочення робочих місць і т.п.), в такому разі, з’ясуйте, чи до числа винятків увійшли саме ваші наявні або потенційні клієнти.

Економія на правильних витратах. Мається на увазі, зокрема, скорочення адміністративних витрат, затрат на виробництво. У жодному разі не економте на якості продукту / послуги.

Економія на рекламі зменшує прибуток. Краще свято повірити в цей досвід, аніж перевіряти його правдивість.

Скорочення витрат на рекламу в кризовий період гальмує розвиток компанії ще довго після виходу з кризи. Скажімо, надворі криза, і ви урізали бюджет на рекламну кампанію. Так ось, в середньому ще протягом 5 років по завершенні кампанії ваші продажі не покращаться. Такі результати досліджень профільних агенцій.

Скорочення витрат на рекламу – це ризик для бренду. Без реклами значно складніше триматися під тиском пониження цін на продукцію. Зрештою, ланцюг може привести до падіння цін на акції компаній, які майже не рекламуються.

Емоції – ключ до успіху бренду. Практично всім відоме перевірене твердження про те, що продавати потрібно не продукт, а вигоду від нього, емоцію. Щоправда, не всі схиляються до цієї думки, якщо мова йде про продажі у скрутні часи. Вважається, що покупці, швидше, звернуть увагу на ефективність, практичність, більш раціональні потреби, аніж на престиж, самоствердження і т.п. емоції. Хоча… Словом, треба постійно спостерігати за клієнтами.

Прагніть до слави. Зробіть щось визначне, щоб про вас говорили. Як інструмент використайте мікс кампаній ТБ та онлайн, наприклад, абощо. Залежно від наявних потреб і прорахованої ефективності.