strategico.uam@gmail.com
+380 50 312 1208
+380 63 776 7766

УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ

Рівненська обласна організація

STRATEGICO: Стратегічні комунікації

5 найпоширеніших помилок підприємств-початківців

5 найпоширеніших помилок підприємств-початківців

5 найпоширеніших помилок підприємств-початківців

Розповідає Джон Таффер – провідний бізнес-консультант і ресторатор, який за свою кар'єру відкрив декілька десятків ресторанів і проконсультував більше 800 підприємств. 

1. Бізнес розпочинають, бо…люблять пити

Мої ресторани не є для мене відпочинком чи хобі. Це – підприємства, що заробляють гроші. У ресторанному бізнесі Джон уже надивився на людей, які починають бізнес, тому що вони люблять проводити час у барах або, що ще гірше, люблять пити… А не тому, що в них є прагнення, бачення і досвід, щоб побудувати успішний бізнес. Якщо мотивація – пити і бавитися, Ви зазнаєте невдачі. Ви заощадите багато грошей, якщо побудуєте бар у власному підвалі та сидітимете там з друзями.

2. Не беруть на себе відповідальності 
Для всіх неуспішних видів бізнесу спільними є виправдання. Власники бізнесу звинувачуватимуть кого і що завгодно: уряд, конкурентів і навіть будівництво на вулиці, перш ніж визнають власні помилки. Щоранку Ви звинувачуватимете щось нове, але всі ці виправдання – фігня. Ваші проблеми походять від Вас самих. Все зміниться тоді, коли Ви візьмете на себе відповідальність.

3. Не розуміють три основи маркетингу
Власники бізнесів думають занадто узагальнено про маркетинг. Натомість вони повинні реалізовувати три конкретні маркетингові ініціативи: залучення нових клієнтів, заохочення існуючих та збільшення середнього чеку. Новими клієнтами потрібного займатися з першого робочого дня. Ви повинні постійно піклуватися про те, щоб люди поверталися. Збільшення середнього чеку спрямоване на заохочення клієнтів щоразу при покупці витрачати більше грошей. Навчайте працівників пропонувати дорожчі товари та робіть спеціальні пропозиції. 

4. Не контролюють видатки

У бізнесі немає нічого важливішого, ніж контроль грошових потоків. У ресторанному бізнесі контроль витрат повинен здійснюватися щохвилини. Трудові затрати, як правило, "з'їдають" від 25% до 32% всіх доходів, витрати на харчування не повинні перевищувати 30% від обсягу продажів продовольчих товарів, а витрати на алкоголь повинні бути на рівні 21% від обсягу продажів напоїв. Додайте такі витрати як оренда та страхування – і помилка у будь-якій статті витрат може серйозно зашкодити вашому бізнесу.

5. Не мають необхідного досвіду і не залучають сторонню допомогу

У ресторанному бізнесі надзвичайно високий відсоток невдач для власників без досвіду. Тільки один з 12-ти новачків досягає успіху, порівняно з імовірністю успіху 1:3 для людини з вагомим досвідом. Ви повинні мати досвід або працювати на когось, хто його має, або мати партнера з досвідом.

Ось так!

Фото: entrepreneur.com