strategico.uam@gmail.com
+380 50 312 1208
+380 63 776 7766

УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ

Рівненська обласна організація

STRATEGICO: Стратегічні комунікації

Реклама в пресі та на радіо '2014: наскільки впали обсяги?

Реклама в пресі та на радіо '2014: наскільки впали обсяги?

Реклама в пресі та на радіо '2014: наскільки впали обсяги?

За даними компанії “Комунікаційний альянс”, падіння обсягів реклами тривало протягом 2014 року на радіо та в пресі. Загалом, рекламні бюджети радіо знизилися на 7%, у пресі — на 39% (у грошовому вимірі, у шпальтовому — на 43%). Дані моніторингу компанії базуються на прайсових цінах, не враховують знижок і націнок, рекламу категорій “ЗМІ”, “соціальна реклама”, “реклама і маркетинг”, повідомили на www.telekritika.ua.

Щодо ситуації з рекламою на радіо, то відповідно до даних експертів, обсяг реклами впав до 15% - з урахуванням клієнтських знижок. Так, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, ринок радіореклами у 2014-ому скоротився до 290 млн.грн (на 15% порівняно з 2013 роком).

За обсягом доходів від прямої реклами першість у таких радіостанцій: Хіт ФМ, Русское радио (холдинг “ТАВР медіа), Авторадіо (радіогрупа УМХ), Люкс ФМ (ТРК “Люкс”), Ретро ФМ (радіогрупа УМХ).

П'ятірка найбільших рекламодавців радіо зазнала суттєвих змін, порівняно з 2013-м (дані — компанії “Комунікаційний альянс”. Бюджети вирахувано в прайсових цінах, без урахування знижок і націнок. Без урахування реклами секторів “ЗМІ”, “соціальна реклама”, “реклама і маркетинг”.

Ситуація в пресі. Темпи падіння ринку пришвидшилися у 2014 році, порівняно з 2013-м. П'ятірка лідерів за рекламними надходженнями не змінилася, лише змінилися позиції: Elle (ВД Hearst Shkulev Ukraine), “Теленеделя” (ВД УМХ), Cosmopolitan (ВД Sanoma Magazines), Vogue (УМХ), "Лиза" (Burda Україна).

Якщо порівняти дані з 2013-м роком, то з 30-ки перших вибули “Коммерсантъ-Украина” (видання припинило вихід), Men's Health, “Власть денег”, “Автобазар”. Натомість “Вести”, “Добрые советы. Люблю готовить", "Телегид", "Український тиждень” увійшли до ТОП-30.

Слід зазначити, що видання “Корреспондент” в ТОПі впало з 10 місця на 23-тє, Forbes — з 6-го на 11-те. А ось журнал “Фокус” піднявся з 22 місця на 10-те.