strategico.uam@gmail.com
+380 50 312 1208
+380 63 776 7766

УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ

Рівненська обласна організація

STRATEGICO: Стратегічні комунікації

Регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків: гармонізація на шляху до ЄС

Регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків: гармонізація на шляху до ЄС

Регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків: гармонізація на шляху до ЄС

19 березня о 12:00 відбудеться презентація проєкту «Регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків: гармонізація на шляху до ЄС». Подія пройде онлайн, на базі ІА "Укрінформ". Організатори: Громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу», за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження».

Учасники: Ірина Лилик - президентка ГО «Українська Асоціація Маркетингу», керівниця проєкту, модераторка; Олександр Гладунов - віцепрезидент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», експерт проєкту; Наталія Савицька - д.е.н., професор, завідувачка кафедри, керівник «Центру маркетингових досліджень та ініціатив» Державного біотехнологічного університету, експертка проєкту.

Чому це важливо?

Вступ України в ЄС передбачає наближення законодавства до актів ЄС. Одним зі складових елементів цього напрямку є право дітей та підлітків на здорове харчування. Європейське законодавство, а також організації у сфері охорони здоров’я та захисту прав споживачів застосовують різні інструменти для регулювання маркетингу харчових продуктів для дітей та підлітків. В Україні створено передумови, які дозволяють впроваджувати досвід ЄС для залучення громадських організацій, саморегулівних галузевих об’єднань для застосування досвіду ЄС у сфері контролю та моніторингу маркетингу нездорових харчових продуктів для дітей та підлітків.

Основні завдання проєкту – поширення інформації та європейської практики щодо регулювання маркетингу харчових продуктів і захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі.

Актуальність проєкту зумовлена необхідністю гармонізувати напрацьовані європейські практики застосування нормативних та добровільних обмежень маркетингу нездорової їжі серед дітей та підлітків з українським ринком для входження України в єдиний ринок ЄС.

Захід проходить за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження» в рамках спільної ініціативи «Європейське Відродження України». Матеріал представляє позицію авторів і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу чи Міжнародного фонду «Відродження».

Формат заходу – онлайн, Zoom.

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу (перехід за посиланням).

Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16.

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Під час демонстрації ролика в ході прямого ефіру необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.