Альтернатива київським “кільцям”: чи створить Рівне свій бренд?


У п'ятницю, 12 лютого, у Рівненському міському будинку культури відбулася презентація альтернативних варіантів бренду Рівного. Виставка триватиме до 15 лютого, і протягом цього часу рівняни можуть обрати бренд міста.

“Всі можуть прийти і проголосувати. Бюлетені справжні. Пишеш номер і вкидаєш в урну. Таким чином, будемо мати переможця. І ми так само запускаємо онлайн-голосування. Вирішили, що буде переможець в будинку культури, переможець буде онлайн, і третій депутатам буде представлено на розгляд варіант - “кільця”. А вже депутати будуть вибирати”, - сказала організатор конкурсу, ведуча “Радіо Трек” Ксенія Юрченко.

 

Обговорення альтернативного бренду Рівного розпочалося одразу після того, як у Facebook було представлено результати роботи київської фірми, що обійшла всіх претендентів на виконання робіт і отримала за розробку бренду Рівного 10 000 євро.

Результатами стали “кільця”, які частина рівнян пов'язувала з чим завгодно, але не з брендом міста.

У Facebook було створено групу Конкурс на альтернативний Бренд Рівного та стартувало жваве обговорення пропонованих варіантів. На наступному етапі було організовано роботу двох комісій, що з запропонованих 100 варіантів обрали сім.

Рівненська обласна організація ВГО “Українська Асоціація Маркетингу” взяла участь в активному обговоренні та визначенні семи варіантів бренду. А майбутні маркетологи — студенти НУВГП взяли активну участь в облаштуванні виставки альтернативних брендів :)

Закликаємо рівнян, яким не байдуже, як виглядатиме бренд Рівного: у вас ще є час до 15 лютого прийти до міського будинку культури, що у парку Т.Г.Шевченка, та вкинути в урну бюлетень з обраним вами номером бренду. Або ж проголосувати онлайн у групі Конкурс на альтернативний Бренд Рівного — до 17 лютого.

 

Фото з відкриття виставки: