strategico.uam@gmail.com
+380 50 312 1208
+380 63 776 7766

УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ

Рівненська обласна організація

STRATEGICO: Стратегічні комунікації

Готові жертвувати невеликі суми, але взагалі не мають бажання хоч якось фінансувати важливі для громади проекти – результати дослідження

Готові жертвувати невеликі суми, але взагалі не мають бажання хоч якось фінансувати важливі для громади проекти – результати дослідження

Готові жертвувати невеликі суми, але взагалі не мають бажання хоч якось фінансувати важливі для громади проекти – результати дослідження

Стратегіко продовжує ознайомлювати вас з результатами соціологічного дослідження, проведеного в липні цього року РОО ВГО "Українська Асоціація Маркетингу" на замовлення Громадської експертної ради Дубенщини. Цього разу публікуємо результати опитування дубенчан, яким було запропоновано відповісти на запитання: "Яким чином Ви можете долучатися до благодійної діяльності?".

Респонденти відповіли наступним чином:

  • не вважають за доцільне цим займатися за будь-яких умов 9%,
  • вважають, що особисто потребують допомоги, 9%,
  • готові надавати невеликі суми пожертви, якщо довірятимуть збирачам коштів, 65%,
  • не проти працювати волонтером, віддавати на суспільні потреби частину свого вільного часу 5%,
  • хочуть надавати посильну допомогу, але не грішми (речі, продукти, особисті вироби тощо) – 8%,
  • жоден з респондентів не готовий регулярно долучатися до фінансування важливих для громади проектів – 0%,
  • складно відповісти на це запитання було для 4% опитаних.

Методика дослідження. Дослідження проводилося у формі особистого інтерв’ю (face to face) з жорстко заданою структурою (анкета), кількість респондентів – 300 осіб. Похибка вибірки не перевищує 5,8%. Формування вибіркової сукупності здійснювалося згідно з двоступеневою репрезентативною вибіркою з квотним відбором за статтю та віком у відповідності до структури генеральної сукупності. Інтерв’ю відбувалося в помешканнях респондентів, у м. Дубно. Система контролю роботи інтерв’юерів: 100% анкет – контроль за логікою, 10% анкет – контроль дотримання маршрутних карт та вікової і статевої квоти.

Польовий етап дослідження проведений 26-28 липня 2014 року.