Рекламний ребус на вулиці Полуботка, 35


Білборд із загадковим текстом "МИ ПРОЙШЛИ КИЇВСЬКЕ ДИНАМО"  з’явився на вул. Полуботка, у Рівному. Що це означає?

"Ми…", тобто ті, хто уособлює уболівальників ДК, радіємо з того, що пройшли в наступний етап ЛЄ?

Та з "Евертоном" нібито давно розібралися, а нагода пройти "Фіорентіну" буде лише 23 квітня, у матчі-відповіді в Італії… Та й  то – далеко не факт, хто кого "пройде"…

А може, це таємні агенти "Фіорентіни" у Рівному заявляють про те, що вони психологічно налаштовані на перемогу? І вважають, що вже  "пройшли" ДК?

Тільки чому тоді борд і не бузковий, як емблема у "фіалок", і не біло-блакитний, як у "Динамо", а якихось, вибачайте,  спартаківських кольорів? Коли це "м'ясо" ДК проходило? ))

Можливо, йдеться про очікування щодо відновлення "Вереса"? Ймовірно, що так. Але ж для чого це повідомлення так загадково і кучеряво шифрувати? Мова реклами – проста і зрозуміла. "Проходьте" мовні курси, замовники соціальної реклами!

 

Олександр Гладунов,

керуючий партнер Аналітичної групи "Стратегіко"