Не стріляйте в тапера, він грає, як може... Але не цього разу!


Я знову шокований діяльністю рекламістів. Ну, добре, вирішив кандидат в нардепи по округу №152 Олег Осуховський відіміджуватися в якості крутого бійця-військовика. Має він на це підстави чи ні – це громадськості та виборцям судити. Може, і має… Але рекламісти! Оце "вимахнулися", прямо кажучи, за кандидатські гроші.

Розмістили по всьому Рівному сіті-лайти з фото Осуховського в камуфляжі, бронежилеті та з калашем, а з-під руки нардепа еротично-героїчно рукоятка пістолета витикається… Гранатомета немає – може, й правильно, це вже було б занадто…

Фотографія якісна – поза всяким сумнівом.

Так навіщо над цим якісним фото писати: ANTURAZH MEN ?!  Можливо, кандидату не відомі значення всіх слів. А ось рекламістам освіта не завадить. Врахуйте, колеги: "антураж" – це оточення, обстановка, покликана створювати атмосферу дійства, рольової гри :)

Тобто саме так ви хотіли прокоментувати позиціонування свого клієнта??? Зауважте, це не я, це ви сказали "антураж-мен"... А може, це якийсь доморощений глянцевий журнал так називається, який вирішив зробити клієнту послугу "два в одному": і на обкладинку журналу свого імені виставити кандидата, і рекламу на сіті-лайтах організувати?

Колеги, добра порада: двічі подумайте, перш ніж виставляти власну роботу. А краще, порадьтеся з людьми, які не брали участі у творчому процесі. Якщо вони – вам не вороги, то вкажуть на абсурд.

 

Олександр Гладунов,

експерт Аналітичної групи "Стратегіко",

Віце-президент ВГО "Українська Асоціація Маркетингу"