Новости

Коли закон читають - спокійно діти сплять...

04 вересня у Рівному відбувся круглий стіл на тему "Можливості та проблеми участі нових політиків у місцевих виборах". Олексій Горецький, провідний експерт з виборчого законодавства та директор РОГО "Комітет виборців України" зробив змістовну доповідь щод

Рекламний ребус на вулиці Полуботка, 35

Білборд із загадковим текстом "МИ ПРОЙШЛИ КИЇВСЬКЕ ДИНАМО" з’явився на вул. Полуботка, у Рівному. Що це означає? "Ми…", тобто ті, хто уособлює уболівальників ДК, радіємо з того, що пройшли в наступний етап ЛЄ? Та з "Евертоном" нібито давно р

Воронка продажів: як "проворонити" потенційного клієнта

"Проворонити" – мається на увазі пропустити крізь усі етапи воронки продажів, отримавши на виході покупця :) Ви уявляєте собі процес перетворення користувача сайту на покупця? Якщо так, то Ви маєте чітке уявлення про воронку продажів. Власникам інте

Сто тисяч рейтингів, каналья!

Можливо, буду різким, але скажу так: дістали ремствування дилетантів і школоти щодо соціології! Я про ось це: У "війні рейтингів" програє виборець. Коротко інформую про мат.базу предмету, передусім, вічнозелених і незайманих у сенсі освіти журналістів: 1.

Блок Петра Порошенка, Народний фронт і "Батьківщина" - у трійці лідерів - Результати опитування

Рівненська обласна організація ВГО "Українська Асоціація Маркетингу" провела дослідження електоральних симпатій виборців у Рівненській області. Респондентам було запропоновано відповісти на запитання: "За яку партію Ви проголосували б, якби вибори відбули

Рейтинг партійних аутсайдерів встановлено. Оскарженню не підлягає!

Аналітична група Стратегіко провела дослідження електоральних симпатій виборців у Рівненській області. Дослідження здійснювалося у формі інтерв'ю фейс-ту-фейс з жорстко заданою структурою. Вибіркова сукупність – 1200 респондентів; вибірка сформована

Не стріляйте в тапера, він грає, як може... Але не цього разу!

Я знову шокований діяльністю рекламістів. Ну, добре, вирішив кандидат в нардепи по округу №152 Олег Осуховський відіміджуватися в якості крутого бійця-військовика. Має він на це підстави чи ні – це громадськості та виборцям судити. Може, і має&helli

Scientific Fun: у Львові показали, як навчатися весело

У суботу, 6 вересня, разом з колегою відвідали "Scientific Fun - Наукові пікніки в Україні", які того дня відбулися у Львові. Мета цього заходу - показати дітям,що наука може бути веселою та захоплюючою. Захід пройде цього року в семи українських містах.

Комуніздимо все. Дилему російського офіційного дизайну – "зняти хрестик чи вдягнути труси" – вирішено!

Нова ідея відомого російського дизайнера Артемія Лебедєва щодо офіційного знаку міста Москва мене шокувала. В сенсі, все погано. Справді, робота дизайнера повинна розривати шаблон, дивувати, навіть провокувати чи ранити… Однак витівки ексгібіціоніс

Сексизм в рекламі: дискримінація чи маркетинговий хід?

Сексизм в рекламі - це дискримінація чи просто маркетинговий хід? Це ганебно чи доцільно? Ці та інші питання обговорюватимуться на засіданні круглого столу "Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі", що відбудеться 27 серпня в конференц-

Ляшко і Солідарність – "зірки", Свобода – "дійна корова", Фронт змін та Громадянська позиція – "важкі діти", Батьківщина з Ударом – "собаки", а Правий сектор зник з поля зору – Результати місцевого соціологічного опитування

Насправді ці всі нібито образливі слова: "собаки", "корови" і т.п. – це зовсім не обрАзи, а цілком зрозумілий фахівцям з менеджменту і стратегії сленг, який походить від класичної аналітичної моделі Бостонської консалтингової групи. Так, колеги, я

Любов до Запоріжжя у формі букви "зю"...

Новий туристичний логотип Запоріжжя... Це прям празнік души воінствующего невігласа якийсь! Як треба своє місто НЕ любити, щоб цю букву "зю" зафігачити в якості логотипа?! Запоріжжя, Хортиця – це серце Запоріжської Січі, можливість формування унікал


strategico.com.ua - Блоги